Anneemm1611 Kızım 6 aylık kafasının arkasındaki saçları öne nazaran uzamıyo ve dökülüyor kısacık burdan biri bu şampuandan bahsetmişti saçı uzatıyo diye acaba başka kullanıp da memnun kalan var mı bu şampuandan
Begm_i Anneemm1611 ben doğumdan beri kullanıyorum oğluma 3 buçuk aylık. İlk önce ilk saçlar döküldü, daha yeni yeni saçlar gelmeye başladı. Şampuan etkisi mi bilmem ama
Elmsnghn Anneemm1611 doğduğundan beri kullanıyorum. Uzatma etkisini bilmiyorum ama oğlum 14 aylik 2. Tirasini olacak. Sampuandan mi bilmiyorum. Saçlarını kasimda kestirdik kısacık su an gözlerine giriyor. Ve ayrıca oğlumun saçı ipek gibi. Sert vs yapmadı bizde. Ben organik diye kullaniyorim
Papatyaa21 Anneemm1611 biz kullanıyoruz bu etkisine dikkat etmedim ama oğlumun saçları uzadı ondan mı bilmiyorum ama çok güzel kokuyor ☺️
Mucizemmmblt Ben de yeni aldım ama çocuğumun vücudunda inanılmaz derece alerjş yaptı nasıl geçecek bilmiyorum çok moralim bozuldu !