Kızlar oğlum doğduğundan beri kundak da yaptık yatağına koyduk ama bir gün olsun öyle uyumadı. Sadece gece emdikten sonra yanıma koyuyorum kokumla uyuyor bunu gündüz başaramadık . Hiçbir işimi yapamıyorum işi de geçtim lavaboya zor giriyorum afedersiniz. Emzik de almıyor pışpış ile kucakta uyuyor 2 saat bile uyuduğu oldu ama yatağında 2 dk uyumuyor. Arkasını destekliyorum tişörtümü koyuyorum kokumu alsın diye ama nafile.. tavsiyesi olan var mu. Uyku eğitimine vaktimiz var daha.. yenidoğan uykusu düzensiz olur bunu sa biliyorum ama sadece koyduğum yerde uyusa bir saat bile yeter.. desteksiz büyütmek çok zor.. sevgiler