Kızlar merhaba oğlum 2 buçuk aylık. Kafasının üst bölgesinde ve kaşlarında inanılmaz konak var uzun süredir ve saçları döküldü😭ne yaparsam yapayım geçmiyor her şeyi denedim zeytinyağı bebe yağı sürdüm taradım yıkadım her gün hatta mustela’nın konak için özel kremi ve şampuanını da aldım o gün geçiyor ertesi gün tekrar ediyor çok canım sıkıldı artık saçları çok güzeldi yanları ve arkası var üstü yok😭 dilinde de pamukçuk var geçmiyor gazlı bezi kaynamış ılımış suya batırıp temizlemeye çalışıyorum ama dilini çıkarmıyor diğer türlü de çok işe yaramıyor ikisi de geçmiyor ne yapacağım kesin çözümü yok mu😔😔 sağlık ocağında vs yardımcı olurlar mı?