cemile161_ benim kızım da 5 aylıkken 45 cm di. Çok koştum doktorlarda, hergün ölçtüm ayda 3 cm den fazla bile büyüdüğü olurdu. Şuan 4 yaşında gördüğüm en zeki çocuk. Genetik kafa büyüklüğü varmış. Umarım sizin de öyledir. Şimdi de oğlum küçük gidiyo ortamız yok. Yine hergün baş ölçüyorum maalesef