Kizim 8 ay 13 günlük. Kilosu 7600 gr. Kilo alimi az diye raporlu mama baslatti doktorumuz. Mamayi sevdi, normal karsiladi ve icti. Ama sorun şu ki, menenjit asisi sonrasinda az icmeye basladi. Ek gidayi zaten cok yemezdi, onu da az yemeye basladi. Sutlu pirincli kasik mama disinda istahla hicbir sey yemiyor. Cok uzuluyorum, sinirlerim cok yiprandi. Ne yapmam lazim istahini acayim diye. Aşidan midir nedir?