eslemhuma58- Kızlar 35 haftalık dogum yaptım doğduğunda 2200 grdi simdi 2100 gr oldu sariliktan 1 haftadr yatiyrz mavi ışık veriyolar bide cok kiloSu az diye tutuyolar basina gelen varmi bole bisey
Kayraaaa eslemhuma58- zaten erken doğum olmuş kilosu iyi bence doğumdan sonra kilo kaybı normaldir sonra alıcak o kiloyu geri kafana takma sürekli emzir bol bol sarılığa en iyi gelen şey emzirmen
ilkgozbebegim eslemhuma58- bizde sariliktan yattık ama haftasına göre kilosu iyi bence 40 haftalik 2600 doğdu sariliktan yatarken 2300 edusmustu sarılık degeriniz kaç acaba
Sahreyldrm eslemhuma58- kuzum doğduktan sonra ödem atıyor zaten bebekler benim kızım 3600 doğdu sonra 3200e düştü şimdi aldı tekrar kilo. Sarılık için de zaten sık sık emzirmen gerektiğini söylemişlerdir mavi ışık alması da iyi en azından onların kontrolünde çıkarsınız inşallah en kısa zamanda
ATC eslemhuma58- bende 35 haftada doğum yaptım 3060 dogdu solunum sıkıntısından 3 gün yattı 4 gün sarılıktan yattı bize verdiklerinde 2800 dü kilosu 3 ayına kadar geçmedi sarılığı şimdi 1 yaşında çok sağlıkla sağsalim kucağına gelicek Allah’ın izniyle hiç korkma bol dua et
Nehirr Bende 35 haftalık doğum yaptım 2500 dogdu kuvezde kaldı 2300 e düştü kilosu şuan 4 aylık 6500 kilosu. Bol bol sürekli emzirirsen hiç biley olmuyor
Mukaddes34 eslemhuma58- bende 35 haftalık doğum yaptım 2 günlüktü hastaneye yattı sarılıktan 1 kilo verdi başka bi Dr gittim bana beslenme reçetesi verdi 10 günde 750 gr aldı ama sarılıkta kilo kaybı oluyor eğer çok olurda yatma süresi uzuyor beslenemediği için
1Dost eslemhuma58- kızım 31 haftalık 2 kg dogdu 1 ay kaldı kuvözden ama mavi ışık almamıştı 1630 a kadar düştü 1 ay sonra 2710 la eve geldik 35 haftalıktı o zaman