Kızlar kızım (3yaş) 10 gündür çiş öğreniyor bezi bıraktık ben hiç takmadım gecede dahil. Ama bugün oğlum hastalandı kızımı anneme gönderdim şimdi hem çiş hem oğlum zorlanırım dedim. Neyse annem Allah razı olsun çok güzel bakıyor çişini falan yaptırmış hep sormuş bi kere kaka yapmış altına sadece o kadar. Şimdi aradı ahmetin kursu var ona gidiyoruz dedi iyi bende sürekli çişini sorda unutmasın dışarda dedim. Bana ne dese beğenirsiniz. Valla bez bağladım ahmetin kursu 6da bitcek dışarda tuvalet bulamam üşür dedi eve gelince çıkartırım dedi. Şok oldum bişeyde diyemedim. Çok sitres oldum ama. Kafası karışırmı sizce ??