[silindi] bebeğin cinsiyeti farketmez bence bez bol ve rahat olmalı. Yoksa kesinlikle sıkıyor, bariyerleri kesiyor ve pişik yapabiliyor. Çok pişmanım tam boyut aldığım için. Siz hangi bezi kullanıyordunuz? Molfix diye hatırlıyorum yanlış değilse. Memnun musunuz?