Arkadaşlar ben sezaryen doğum yapalı 23 gün oldu sezaryendan bir hafta sonra bacaklarımda bir kaşıntı başladı ordan karnıma göğüslere kollara kadar yayıldı
Sürekli kaşınmıyor ama kaşımdımı da durduramıyorum kendimi kanatma derecesine geldim
Araştırdığımda, karaciğerdeki safra tuzlarının deri altında birikmesinden kaynaklanıyor yazıyordu.
Ortopediye randevu aldım biraz geç tarih verdiler dayanmak zorundayım
En azından bunu yaşayan oldu mu benim gibi doktora gitti mi ya da ne kullandı, bilmek ve
biraz olsun içim rahatlasın istiyorum