Kızlar bebeğim 6bucuk aylik. BLW yöntemi uyguluyorum kendimce gıdaları dökme aşamasındayız şuan. Bugün önüne yumurta sarısı, lor, brokoli, havuç koydum ancak çok küçük parçalarla koydum kendi de küçük olduğundan. İnanılmaz kirleniyor etraf ama çok mutlu oluyor pek yiyor da sayılmaz şimdilik.
Siz bu süreçte neler hazırladınız?
Ben sebzeleri 5cm bırakmaya cesaret edemiyorum aranızda 6aylikken bu yönteme geçen oldu mu?
Süreç nasıl ilerledi kac aylıkken rahat ettiniz?