1223121364321 Selamlar kızlar. Kızımı vermeyi düşünüyorum anaokuluna ikinci dönemde. ama bir türlü karar veremiyorum yani küçük değil artik gitmesi iyi olur evet bunu iyi biliyorum. Ama kıyamıyorum da acaba küçük mü diye yada Allah korusun sürekli hasta mı okur veya orda akran zorbalığa mi maruz kalır diye. İçimi yedim bitirdim 3 yaşından beri yarım gün veremeyi düşünüyorum çocuk bi iki ay sonra 5 yasinda girecek ben hala düşünüyorum😅😅😅 komik farkındayım ama vallahi kemdimde hazır değilim onsuz nasıl dayanırım evdeyim çalışmıyorum bu arada. Sizce ne yapsam mantıklı bi karar Nasıl vereceğim.beklesem mi seneye eylülde mi versem yada şimdi mi versem karae veremedim🥹🥹. Sizin bu yas çocuklarınız gidiyor mu anaokuluna vs. Ve çok bağlıyım emin olarak konuşuyorum gitse o gelene kadar ağlarım evde büyük ihtimale😂😂
cevriyeee 1223121364321 şimdi vermezseniz ilk okula gittiğinde hep hasta olacak çünkü bağışıklık kazanamamış olucak 5 yaş zaten zorunlu anaokula gitmiyorumu ( böyle biliyorum ) bence geç kalmışsınız verin kızınız için çok iyi olur
BuzluKahve 1223121364321 geç bile kalmışsınız hala soruyorsunuz😅 Çocuk anaokula gidince arkasından ağlayacaksanız zaten bu sağlıklı bir ilişki değil, zaman kaybetmeyin.
Laden 1223121364321 5 yaşında kızım 3 yaşından beri gidiyor. Bu yıl bile ilk defa gidenlerle daha önce gitmiş olanların arasında epey fark var demişti öğretmeni. Sosyalleşme olsun arkadaş bağlarının güçlenmesi olsun her şey için çok faydalı inanın. Bir haftaya kalmaz sizde alışırsınız☺️
Emineduha 1223121364321 ben oğlumu 3 yaşında verdim yarım gün normalde de çok sosyal bir çocuk okula gittiğimden beri daha sosyal bağışıklığı güçlenene kadar doktoru bike hasta olabilir bu çok normal diyodu bence vermelisiniz zaten 5 yaş anaokulu zorunlu oldu diye biliyorum yanlış biliyorsam lütfen düzeltin
kurtege Çocuk 5 yaşına gelmiş . Daha ne kadar evde tutacaksınız . Onunda sosyalleşmeye , düzen kural öğrenmeye ihtiyacı var . Illa ki hasta olacak . En azından bu sene bağışıklık kazansın . Bizler ne kadar etkinlik falan yapsakta okul gibi olmuyor .
1223121364321 kurtege yok canım düzen kuralı çokta iyi biliyor bilen bir çocuk ama dediğiniz gibi okul dq ki ortam farkı haklısınız ama bilmiyorum 🥲
kurtege Öğleden sonra grubu varsa yarım gün verebilirsiniz . Birkaç saat evden uzaklaşması çok iyi gelir hem size hem ona
1223121364321 kurtege tabi tabi verecek olursam da öğlen vereceğim. Sabah hayata vermem erken kaldır vs dayanamam 🥲🥲
kurtege 1223121364321 biz çalıştığımız için 3 yaşından beri gitti anaokuluna şimdi 6 yaşında hala sabah kalkıp geliyor . Alışıyorlar mecbur . Akşam 8 de yatıp sabah 7 de uyanıyor
1223121364321 BuzluKahve yaa geç demeyelim dee😅 erken yolayip okuldan bıktırmak istemedim😅 onun için bu şekilde 5 yas bana göre çok ideal bir yas😅😅😅
cevriyeee 1223121364321 anladım ben öyle biliyordum ama bence vermek daha iyi havalar soğuk çocuklar evde nereye kadar orda akranlarıyla olmak vakit geçirmek ona çok iyi gelir
livanurvealpinannesi61 1223121364321 emin misiniz 5 yaş anaokulu Bayadır zorunlu oldu 4 yaş isteğe bağlı 5 yaş zorunlu artık
BuzluKahve 1223121364321 Eğer müstakil, köy gibi bir yerde yaşamıyorsanız evet geç maalesef. Çocukların özellikle 3 yaşından sonra aile dışında da sosyalleşmeye ihtiyacı vardır. Okula hazırlık için gittiği anaokulu farklı bir kavram elbette.
1223121364321 Laden çok güzel canım inşallah bizim ki dw alışır ve sever okulunu. Adınıza çok sevindim💗
Sinemkaan25102022 Emineduha yanlış anlamayın benm yeğenimde erkek 3 yaşında kreşe gitmek istemiyor ağlıyor sizinki ağladımı nasıl alıştı Erkek çocukları daha zor alışıyor demiş kreşteki hoca devlet olduğu için ağlıyor diye fazla ilgilenmemiş
1223121364321 Emineduha maşallah canım oğluna. Yok 5 yas benin bulunduğum bölgede zorunlu değil herhalde öyle bir ileti almadın yani.
hndathn 1223121364321 hastalığı hiç düşünmeyin çünkü inanın ortaokula kadar hatta liseye kadar en sık hastalanacagi dönem okul dönemleri olacak çocuğu 15 sene evde tutamayacagimiza göre verin.ben oğlumu özel anaokula verdim yarım gün 5.5 yaşında zorunlu kayıt çıkmıştı haliyle gel gelelim 7 ay toplam okula gidemedi oğlum ve 7 ayımız hastanelerde geçti 1.sinifa başladı 20 gün gidemedi derken zaten korona hayatımıza girdi şimdi ortaokullu okullar açıldığında ilk bı hasta oldu sonra daha iyi atlatti hasta olsada ama şu varki mesela 3 yaşındada kızım var malesef abisinin okula gitmesi onu etkiliyor çünkü oğlum hastalığı taşıyıcı olarak eve getiriyor oğlum artık çok sık hasta olmuyor ama kızımı her hafta acile yatırıyoruz bu seferde😔doktoru anaokuluna başladığında bağışıklığın abiden daha güçlü olacağını söylüyor ama bakalim
Mnli 1223121364321 kaç doğumlu çocuğunuz 2019 ise zaten seneye zorunlu anaokulu olacak bu seneden verebilirsiniz alışması için
1223121364321 kurtege maşallah inanın hayretle tebrik ederim sizleri. Ben yapamazdım asla o şeyi. Maşallah size💗 dediginiz gibj alışırlar elbete🥲