1 ay 8 gün olduk ve son 1 haftadır bebeğim hep kucağımda olmak istiyor. Gündüz uykusunda da gece uykusunda da hep kucağimda uyuyor. Emmekle alakalı değil meme falan istemiyor hep uyuyor ama kafasini kalbimin uzerine koyup oylece uyuyor. Uykuya gecince yerine koysam hemen uyanir ya da 10 dakika sonra fazlasi yok. Halimden memnunum. Seviyorum onunla uyumayi vakit gecirmeyi ama kim gorse boyle yapma alisir diyor. Kucuk bi arastirma yaptim galiba 0-3 ay guvenli uykumu ne boyle bisey icin onemliymis. Aranizda bu aylarda boyle seyler yasayan oldu mu?