mrsfly Kızlar bebeğim 2 haftadır pişik prima premium care kullanıyorum asla altını uzun kirli tutmam en fazla 15-20 dk gece uykuda kaka yapmaz zaten. Kurularımda iice sildikten sonra. Başka neyden kaynaklı olabilir pişik? Limon portakal da yemiyorum.
Talyaninannesi mrsfly sizin yediklerinizlede alakalı olabilir pişiği mesela çok tarçınlı bir şey yediyseniz süte geçip bebeğin totisini kavurur tarçın çok fena etkileri var benm kızımda mesela ek gıdaya geçtiğimizde bir çimdik derlerya sütlacına katmıştım altı komple kıpkırmızı olmuştu yaptığı an 4 dk sonra açtğm halde
mrsfly Dymom besin alerjisi var, mukuslu kaka, gürültülü kaka, egzama ve pişik olmuştu bizde ilk doktor yok dedi ama sonra çocuk immunologuna gittin o teşhis koyudu
mari9 Canım kantoron yağı birebir bende yağlayarak geçirdim bezden mi deyip prima almıştım ama yaglayinca baktım goonda da güzel geldi