TSB34 Trendyoldan alıyorum önceden mavi ve pamukluydu epey şimdi aldıklarım ince beyaz ve değişik kokuyor pişik oldu çocuk :( bir bana mi böyle geldi sizde farkettiniz mi
Blossom00 TSB34 Evet değişti yeni nesil olmuş onu da kullandım ama sıkıntı olmadı bizde, yinede eskisi daha güzeldi
Papiii TSB34 mavileri cok kotu,, pure and soft olanini aliyorum ben o biraz daha iyi pisik yapmior ama geceden sabaha sizma olmasada kokusu oluyor bezin
17072023baloglum TSB34 evet degistirdi. Ben cok memnunum yeni nesildende. Eski bezdende memnundum suan islaklik gostergesi olan yeni nesili kullaniyorux ondanda memnunum
Ogluusuumm TSB34 bu bezi daha kısa tutuyorum çünkü çabuk doluyor, taşıyor. Öncekigün boyu bile kaldığı oluyordu
papatyam-34 TSB34 evet maalesef bende bir kaç paket aldım farklı marketlerden acaba hepsi ml öyle çıkacak diye ama hep öyle çıktı pişik oldu bez değiştirdik 🥹
yoncaburak TSB34 evet yeni nesil diye yaptılar güya sürekli sızdırıyor pişik yapmaya başladı eskilerden bulsam alıcam ama yok malesef hatta şikayet bile ettım molfix sayfasına çok fazla da şikayet var zaten
Lovemeselem TSB34 bizde de psiik yapti mahvoldu cocuk pisikten sizdirmasi da cabasi rezalet yeni nesil molfixler
Ezgikrkl TSB34 Evet yeni nesil olmuş koku yapıyor ip ince çişini de taşırıyor ben BİM’in Jenny ve willy’e geçtim ondan çok memnunum inşallah onu da değiştirmezler☺️