sevda1410 Merhabalar ,erkek bebek anneleri ,oğlun kaç aylıkken yürüdü ve ya kendisi bir yerlerden tutunup kalktı ?
papatyam-34 sevda1410 8-9 aylık iken tutunup kalktı 10. Ayın ortalarında bir kaç adım atmıştı sonra bıraktı 12 aylık ikende yürüdü
Lolik sevda1410 9 aylıkken taytay duruyordu kısa süreli, bir iki adım atıyordu, koltuk in çık yapıyordu ama 13 aylıkken yürüdü
Butterfly22 Lolik 8 buçuk aylıkken tutunarak yürüyordu 13 aylıkken tamamen yürüdü 16 aylık artık hiçbir şekilde durmuyor
A-l-e-y-n-a 8 aylıkken desteksiz ayakta durmaya başlayı 9 aylıkken tek tük adım attı 10 aylıkken desteksiz yürümeye başladı şuan tam 1 yaşında maşallah her yere emin adımlarla yürüyor 🥰🤲🏻🧿