ruya16 Kızlar yeni doğum yaptım bebekleri nasıl emzırıyorsunuz ıkısını birlikte emzırım diyolar ama çok zor oluyor Bide mama veriyorum hangisi ıyı ben aptamıl kullanıyorum
twinsmomm2 ruya16 benim de ikizlerim var aynı mama ağırlıklı besleniyoruz bir de birinde meme reddi var diğeriyle de kavga dövüş emisiyoruz mama olarak Aptamil,hipp,Bebelac Gold denedik kabız yaptı biz de sma kullanıyoruz şuan memnunum kabız,gaz yapmıyor
3kedili2bebekli ruya16 sırayla emziriyorum ama biri asla emerek doymuyor oyalanıyor memede bende emeni emzirip diğerine sağılmış süt veriyorum