Ay kızlar bebegimde kulak iltihabı varmış her iki tarafta hiç fark etmedik çünkü öyle aglamaları kulağını çekme gibi falan seyisi olmadı o kadar kötü bir gündeki dün ,bebegim sabah çok iyidi sonra uykusu geldi yatırdım öğle uykusuna uyandi Bi baktım bebegin titriyo lina diyom hiç bir tepki bile vermiyo nöbet geciriyo gibiydi resmen yalnızdım çok ağladım onu öyle görünce hemen babamı aradım ağladım yetişin diye hemen geldi acile gittik ateşi ta 39 buçuk olmuş… sonra iyi oldu Allaha şükür çok kötü Allah kimseyi göstermesin evladını böyle görmek ne kötü 🥺