eyymenn 8 aylık ama düzeltilmiş 6. buçuk aylık. çok huysuz elleri sürekli ağzında ama bilemedim diş yok gibi de var gibide. İlk bebeğim olduğu için anlayamıyorum sizce var mı ?
17072023baloglum eyymenn benim oglumun eli heo.agzindaydi 6 bucuk aylik suan 10 gun once patlatti 2 disini beyazlık vardi hafiftej ustlerde iceri dogru cokuk gibi duruyordu patlayan yerleri bizim birde 10 gune yakin hastalikla birlesti ateş bronsit geçirdik iyi oldugunda patladi dislerimiz
theblackvirgo eyymenn 1 haftaya kalmaz ucu çıkar tırtıklı Bi şekilde gelmiş sanki Bi bakın soğuk biseyler sürün meyve falan verin eline rahatlar
Minaa66 eyymenn dis etleri sis gibi duruyor benim kizimda boyle oldu sisti sonra uzerine cizgi oldu ertesi gunu patlamisti o beyaz cizgi son asama galiba seyi anlamadım 8 aylik ama 6 bucuk dedin one demek
eyymenn posta genel etiketini koyarsanız kimse görmez zaten annelern gün odası etiketini neden kaldırdınız yöneticiler ???
Elfgrn eyymenn Her konunun kendine özgü etiketi var annemiz. Konunuz Genel etiketine uygun bu sebeple değişmiştir. İyi forumlar 🌼
deniztalta Genelde keşif dönemi oral dönemdir zaten diş süreci 3. Ydan başlar bebeğe göre değişir patlaması uzun sürer yani dişte olabilir keşifte. Kolay değil damağın içinden kat katmandan geçerek patlıyor
1cocuksevdasi Elfgrn ya keşke degistirmeseydiniz benim başlığı daha önce baya tartışma yaşadım bu konuda o yüzden linç edecekler gelmesin yazdım daha bilgili insanlarla konuşmak için
BarlasinAnnesi-91 Ben alt dişlerini cam bardak koyarak anladım üstler de yakındır patlaması ama henüz cam bardak koymaya fırsat olmadı 😁