Aslında çok şen şakraktı bebekken. Hatta o zamanlar hep böyle mi olcak herkese gidiyo diyordum. 1 yaşından sonra falan bir çekingenlik geldi. Mesela abimlerş ara sıra görüyor, yaşları da var biraz. Çok çekiniyor gitmek istemiyor. Ya da kuzeni var 3 yaşında. Oğlumla oynamak istiyor çokta narin bir çocuk incitmez etmez. Oğlum hiç yanaşmıyor kaçıyor. Bizimle oynuyor anca. Evde ya da tanıdıklarıyla çok mutlu sıkıntı yok.
Hani en azından kuzeniyle oynasa diyorum. Böyle bebekler neşeli olur arkadaşı olunca hoplar zıplar ya. Böyle olur sanıyordum ama oğlum kuzenini görünce bir tedirgin oluyor kaçıyor hemen . Hatta normal öyle vurma huyu çok yoktur. Yeğenim yaklaşımca yavaşça vurdu gitsşn diye . Bu geçici bir durum mu, yaşayan var mı güzell anneler ❤️