idilhs Merhaba, 50 günlük bebeğimin sadece yüzünde çok kuruluk var bazen kızarıp kabarıyor anne sütü sür dediler geçirmedi mustela stelatopia kremini aldım kullandım o da geçirmiyor ne öneriyorsun hanımlar ya da başına gelen var mı neden oluyor olabilir