Karacahanim Bende anakucagi satıyorum ilgilenirseniz. 400 den vericem. Sağ üst köşede hafif bir deforme var. Eşim arabaya koyarken sıkıştırmış ama hiç bir problem teşkil etmiyor. Az kullanılmış sapasağlam bir ürün. Benim elim ayağım olmuştu ilk zamanlar. Oğlum büyüdü için satıyorum.
-kizimkaraca- Merhaba elimde beyaz renkli yürüteç var hemse sıfır aldık ama kızım kullanamadı ilgileniyorsanız foroğrafını atayım
Karacahanim AliEmirmom ister dik ister orta isterde tam yatar pozisyon da ayarlanabilir. Yanında ki oyuncak çubuğu çıkarılıp takılıyor görselde olduğu gibi. Onun dışında çıkıp takılan bir aksaami yok. Demirden yapılmış sağlam ve kaliteli bir ürün. Oğlum 11 kiloyken bile çok rahat taşıyordu. Paketleyip kargoya verilmeyi bekliyor.🤗😊
-kizimkaraca- AliEmirmom Vallahi 15 gün oldu ben 750 tl ye burada bi bebek mağazasından aldım size 350 tl ye verebilirim.
AliEmirmom -kizimkaraca- gardrops çok kesiyor dolap uygulaması daha az kesiyor yanlış bilmiyorsam oraya bi yükleyin ben ordan sepete eklım bakalım ne kadar oluyor
dilara_0 AliEmirmom koltuktan inmesini mi ogretseniz benim oğlum da kafası üstü inmeye çalışırdı hayır öyle olmaz deyip doğrusu bak bu deyip arkasını dönüp inmesini öğrettim. Bebeğinizin canı yanmaz en azından tabi ki siz en iyisini bilirsiniz annesi olarak sadece fikir sundum 🥰
AliEmirmom dilara_0 koltuğa çıkmıyor yerde tutunup kalkıyor ve düşüyor malesef daha sıralamayı öğrenemedi 😊