Shylbkt ay inşallah yarabbim. You tube'daki bazı uyku danışmanlarını dinliyorumda böylede kalabilir, düzelebilirlerde. Allahım inşallah düzelsin diye dua ediyorum. kaliteli bir uyku ikimizde de yok. Haid diyorum biz yetişkin insanlariz. Alıştık bir şekilde uykusuzluga ama o daha bebek. Büyüme hormonundan yararlanamayasi da üzüyor beni. Şimdi gelişimi için aktive oyunlar yapmanın zamanı iken öğlen benim gücüm tükeniyor. Akşama takatim kalmıyor. Allahım ona daha verimli olabilmek için bana güç kuvvet ver diyorum hergün :( annem de inşallah en gıdaya geçsin düzelir dedi. Şuanda en büyük beklentim ek gıda ayı