Selam kızlar kızım 1 yaşa geldik hala su içerken boğulacak gibi oluyor lansinoh biberon denedim , philipsin alıştırma biberonunu denedim . Bu aralar normal bardaktan vermeyi deniyorum yok hep boğazına kaçıyor bu yüzden su da o kadar az içiyor ki ne yapmalıyım ne almalıyım önerilerinizi bekliyorum ?