huzurlugun Hanımlar merhaba bebeğim 5 aylık ek gıdaya geçmemize çok az kaldı. Sebzelere zeytinyağı kullanılıyor ya siz özel bebek zeytinyagi aldınız mı yoksa kendi kullandığınızdan mı veriyorsunuz bebeğinize de
Svl_asel huzurlugun bebeğim küvezde kaldığı dönemde zeytinyağ veriyorlardı taburcu oluncada doktor vermeye devaam et dedi sorduğumda hakiki diye köylerden aldığınızın içinde ne var bilinmiyor demişti Tariş diye bir marka var onu önerdi 6 aylık kızım önceden mamaya katıyordum şuan ekgıdaya memnunum
nurftma Organik zeytinyağı kullanıyorum kendi yapıp satan bir tanıdıkları varmış kayınvalidemlerin o yüzden bebeğime de ondan verdim. Soğuk sıkım organikliğine güvendiğiniz bir markanında olur
beyzzsenturkk_ huzurlugun gerek duymadım bende tadını sevmem ayrıca hiç kabızlık çekmedik her gün muz yemesine rağmen muz patates aşırı tüketir ama zeytinyağına ihtiyaç duymadım