Kızlar merhaba bebeğimin aşırı derece saçları dökülüyor üst taraflar uzun ama arka kısımları bayağı döküldü kel kaldı resmen normal diyor herkes ama şimdi uzayınca önler uzun arkalar kısa kalacak kestirme taraftarı değilim ama napayım bilemedim sizler ne yaptınız beklediniz mi kestirdiniz mi kestirirsem yaza kadar uzar diye düşünüyorum ama kestirip 1 yaşına kadar çıkmayanda varmış ne yapayım bilemedim 🤷♀️