Aysegul60 16 aylık oğlum bir şey yapamıyoruz 😂 Daha çok koltuk tepeleri petek üstleri sandalye üstlerini seviyor evimiz kreş gibi sürekli farklı oyuncak önüne koyuyorum ama maalesef hiç oynamıyor çok nadir arabaları ile oynuyor kule diziyoruz bide kulenin içine oyuncak saklıyoruz diğer kule kapatıyoruz çok hoşuna gidiyor 😂 Yumurta eşleştirme oyunu var onu da çok seviyor açıp kapatıyor falan 🙈Atı ile traktörü var bide onlara binip zaman geçiriyor onun dışında bir şey yapmak istemiyor çabuk sıkılıyor 🙈 Bende artık kendi haline bıraktım aktivite yapma zamanımız gelmemiş demekki deyip puzzle tarzı oyuncaklarını kaldırdım parçaları falan kaybolmasın biraz daha büyüdüğünde oynamak ister belki diye 🙈