Papiii siz kahvaltıda ne yiyorsanız çocuğunuza da onu verin, ben irmik yemiyorum. Yumurta, tost, pankek, krep, kuymak, menemen, yulaf yiyorum. Çocuklar da yaşına, ayına, yiyebildiği gıdalara göre bunlardan kendilerine göre olanları yiyorlar. Türkiyede de kahvaltıda kendi irmik yiyen anne olduğunu sanmıyorum, irmik tarifleri genelde tok tutsun diye iştahsız bebeklere yapılan tarifler. İrmik tarzında mama vermek istiyorsanız irmik yerine ince çekilmiş yulaf çok daha iyi olur.