Düşündüğüm fiyatlar bu şekilde hanımlar detayını sadece siteden değil burdan da kısaca vermeye çalıştım düşünürseniz beklerim :)
•Unisex gri tulum şapkasını kullandığım için onsuz satacağım bir defa max iki saatliğine giydirdim küçük geldiği için yıkayıp kaldırdım kalıbı çok küçük 9-12 yazsa da 0-3 ay ancak olur * 95 TL
•İçi peluş kahve kadife tulum hediye geldi etiketine güvenip yıkadım ama giydirince olmadı onun da kalıbı küçük 18M yazıyor ama 3-6 ay daha rahat olur * 275 TL
•Sevi bebe bel destekli sling hiç kullanmadım kullanmaya niyetlendiğimde bebeğim büyümüştü kutusunda duruyor güncel fiyatı 600 ben 400den vereceğim
•Manuel göğüs pompası birkaç defa kullandım elektrikliye geçtim sonrasında kutusundadır * 100 TL
•Mickey mouse takım yine küçük olduğu için yıkayıp kaldırdım bir defa giydirebildim pamuktur çok rahat 3-6 ay * 200 TL
•Çizgili fermuarlı hırka yüzde yüz organik pamuk 3-6 ay * 200 TL
•Etiketli takım 2 yaş 150 TL
•Unisex mont 3-6 ay 250 TL
•Etiketli kravatlı takım 185 TL
•Askılı korse bir defa kullandım 150 TL