simismom ya evde duran bir anne olarak , çalışmak derdim. Çok zor eminim ki. Ama evde deşarj olamıyoruz dışarda iş deşarj eder sizi. Psikolojik olarak anne için daha ideal olduğunu düşünüyorum. Eğer bırakacak güvendiğiniz biriniz varsa kesin çalışın derim. 2 yaşta da kreşe verirsiniz hem siz hem bebek sosyalleşir. Mutlu anne mutlu çocuk.