Esma_davut ac oldugu icin olabilirmi yani tok ama geceye besleme yapar derler 2 ayliktan itibaren. Yani soyle anlatayim yavss yavas emmesi azalir belirli zsman diliminde emmeye baslar ve aksam olmaya yakin slk slk emmek isterler sonra gece uykusuna dalarlar 40 dk 1 saate bir kalkar gene emmek isterler ki bu bir kac defa devsm eder sonra derin uykuya dalarlar yani, beslemesini doldurup uykuyu uzatirlar. Tabi mama kullanmiyorsa, mama kullaniyorsada 30 cc verebilitsiniz belki ihtiyaci fazlalasiyor ondan olur. En azindan 2 cocugumda, boyleydi