Oykuasena19_ benim kızımda 18 qylik olacak prematüre doğdu. Hiç kelime yok herseye ıgg ıgg diyo eliyle işaret ediyor. Algısı güzel maşallah anlıyor ama konuşma yok henüz. Gelişimsel pediatri ile ilerlicez bakalım neler olacak. Rabbım sağlık sıhhat versin gerisi önemli değil ha erken konuşmuş ha geç konuşmuş her çocuğun gelişimi farklı sonuçta.