Telefon değiştirdim ama uygulamaya giremiyorum, sadece telefon numarası istiyor giriyorum eski telefonuma kod gidiyor sim kartım hala eski telefonumda, kodu giriyorum ama hata felan yazıyo acaba sim kartı yeni telefona takmadığım için mi öyle, kullanıcı adı veya e posta ile giriş çıkmıyor nasıl olcak giremezsem hesabım gidecek :(