ArassMom_ berenmomn Hangi modelini aldınız acaba. Memnun olmayan arkadaşlarımla konuştuğumda genelde model kaynaklı olduğunu söylüyorlar o yüzden soruyorum 🌸🌸
tospikannesi20 Ben çok gerekli görmedim bir kaç deneme yaptım misafirliğe gittiğim evlerde hoşuma gitmedi özellikle kızartma için düşünebilirdim çok kötü pişiriyor o yüzden almadım
ArassMom_ tospikannesi20 Bende tam aksine kızartmada çok memnun olduklarını duydum🙈 kişiden kişiye değişiyor sanırım 🌸
mematiii ArassMom_ bence gerek yok fuzuli para harcama yöntemi elbet birgünfe bozulacak o yüzden almadım ama genelde fakir veya karacanınki duydyn
Avesila ArassMom_ Annemde en büyük modeli var. Onun evi kalabalık oluyor diye en büyüğünü tercih etmişti. Bende 5000 serisi, yengemde Essential var. Biz hepimiz memnunuz.
kahvekokusuu ArassMom_ tefal xxl aldım memnunum kek de güzel pişiyor patates de çıtır çıtır oluyor gayet memnunum döküm olduğu için temizliği de daha kolay oluyor
Kayra57 kahvekokusuu Bende de tefal XXL var , içi döküm olduğu için tercih ettim, memnunum pişirmesi güzel. Çok da gerekli değil aslında aynı işi fırın da yapıyor ,temizliği zahmetli sadece
ArassMom_ Avesila Tekrardan merhabalar. 5000 serisi ve Essential arasında tek fark Wi-Fi özelliği mi acaba. Pişirmede filan ekstra bir fark varmı sizce 🙄
lesaa Tefal 6,5 lt var memnunum temizliği çok kolay . Patates kızarması , balık , köfte , közlenmiş patates yada patlıcan yaptım daha yeni aldım sayılır olmazsa olmazım değil şuanlık ama olma potansiyeli var bence kullanmayı bilmek lazım .
kahvekokusuu Kayra57 fırın daha çok elektrik yakıyor ben patatesi fırında beğenmiyorum ama airfyer de çok hosumuza gitti ve daha kısa zamanda oluyor kezaa kek de öyle bi kabarıyor ki fırında böyle güzel kek yapmadım ben baya memnunum elim ayağım oldu desem yeridir ocakta bi patates kizarticam diye heryer yag icinde kaliyordu sonra ocağı fayanslari tezgahi silmeyle ugrasiyordum şimdi patatesi airfyerden alır almaz hemen yıkayıp kaldiriyorum bence hemen temizlenirse temizligi de kolay 🤗 bence beklentiye göre değişiyor