Bebeğim her gece 4.00 4.30 civarında ağlayarak uyanıyor karnı tok altı temiz gazı var sanıyorum ama onu da çıkarıyor. Zor bela uyuduktan sonra 6.30da tekrar aynı şey oluyor bu durumu yönetmekte güçlük çekiyorum. Var mı yaşayan ya da nasıl atlatabilirim bu süreci. Dişten dolayı desem her gün aynı saatte olması kafamı karıştırıyor