ezguscom Doğumdan sonra 40. Günümde 1 hafta süren 2 kez kanamam oldu. Sonrasında 10. Aya, yani bugüne kadar hiç regl olmadım. Hala emziriyorum bu arada. Normal mi?
Yelda35 ezguscom doktorum emzirdiğiniz sürece adet düzensiz olacak demişti 3 yıl benim düzensizdi şuan da aynı devam ediyor
busratamer ezguscom ben de senin gibiydim. İlk bir yıl hiç adet görmedim doktor emzirdiğin sürece normal dedi. Emzirmeyi bıraktıktan sonra da önünü alamadım resmen ayın 3te 2sini regl olarak geçiriyorum doktorlar bi neden bulamadı hala 🥲
PnarAkca34 Bende doğumdan sonra bı kere oldum bı hafta regl gibide değildi koyu akıntı gibiydi sadece su an 6 ay oldu daha olmadım baya da kilo alıp sistim sinir sistemim yerle bir oldu ksks bende emziriyorum ama sebebini bilmiyorum
ezguscom busratamer ayyyy☹️☹️ umarım olmam böyle hep reglim az oluyordu hiç alışkın değilim o şekil kanamaya 😳