Sapsikanne Eslemsura yani şimdi olsa alamam ama aldığıma pişman da değilim çok iyi bir süpürge çünkü ama ağır tabi o yüzden günlük kullanmaya dyson aldım
senbanabaksana Eslemsura yılbaşından sonra 50 bin oldu sanırım benim alerjen çocuğum olduğu için ihtiyaçtan doktor önerisi ile aldım zaten süpürmenize gerek yok çalıstırıp evin ortasına koyduğunuzda tüm tozu suya çekiyor