Mrv-0809
3 yaşında bebeğim. Gelişim olarak konuşmada ileri ve sosyal bir çocuktur.
Ama dışarıda iken tanımadığı kişi ona direk adın ne dediğinde genel olarak cevap vermiyor. Eğer dönüp ona biri adın ne derse, ama merhaba benim adım … senin adını merak ettim ne dediklerinde oda yağız Ege der.
Yani bazende iletişime girmez duygu ile hareket eden bir bebek(elektrik) almadığı insanlara asla iletilime girmek istemez.
Yakınımız da olsa eğer ki elektriği uymuyor ise iletişimi az tutar. Ama normal de bıcır bıcır sohbet eder.
Her ortama rahatlıkla girer, ortam oluşturur. Yani yetişkin insanlarla sohbet çeviren biri.
Bebeğiniz de duyu ile hareket edenine bebek mi?
Utanma duyguları ve çekingenlik duygularını tanıyorlar artık ondan olabilir mi?
Genel olarak olarak bütün ortamda mı böyle kendi yaşıtları ile.