Larenannesii bizimde öyleydi acaba kulağı mı ağrıyor diye boğaz şişince de kulağa vurur ya öyle bişey düşündük ya da iltihap mı var diye çünkü sürekli akıyordu kahverengiydi doktora götürdük baktı bişey yok dedi kaşındığı için sürekli eli kulağında kulak kiri var dedi o da normal aktıkça temizleyin dedi sıkıntı yapma normaldir yani 😊