Merhaba,bebeğim 17 aylık erkek bebek.Son 1 haftadır bebeğim dudaklarını büzüp gözlerini kısıyor kendini sıkar gibi.İlk kez farkettiğimde öğlen yemeği yiyorduk ve aşırı sevimliydi anlam veremedim güldüm ben de birkaç kez yaptım güldük geçtik.Mimik gibi gelmişti. Fakat daha sonra gece uykusuna geçişlerde vs yaptı ya da emerken yaptı.Bir kez de babasına gösterdim bir daha tepki vermedim bahsetmedim üstüne düşmedim ki kalıcı olmasın.
Tik gibi yapıyor.Bu kadar küçük bebeklerde tik olur mu acaba kendini rahatlatmak mı istiyor?