Kızlar öncelikle herkese merhaba 🫶🏻 Birkaç şeyi danışmak istiyorum kızım 7 aylık ek gıda serüvenimiz pek iyi gitmiyor çokta takmıyorum açıkçası anne sütüyle devam ediyoruz ama ben alışsın diye her öğün ona hazırlayıp mama sandalyesine oturtuyorum en fazla 5 kaşık yer sonra ağzını kilitler 🙃 dikkatimi çeken başka şeyler var mesela yoğurt koyuyorum dokununca tiksinir gibi oluyor ellerini çekiyor sonra merak edip tekrar dokunmaya çalışıyor ama çekine çekine bu duyu hassasiyetimi? Birde instagramda karşıma otizm belirtileri falan bu şekilde videolar çıkıyor arada çok şükür kızımın gelişimi ve tepkileri iyi ama ellerini heyecan ya da sinir yapınca karnına karnına yumruk şeklinde vuruyor şimdi oturmayada başladı oynarken kolları aşağı yukarı sallıyor bunlar normal mi yoksa otizm belirtisimi aklıma böyle şeyler gelmez pimpirikli bi annede değilim ama böyle vidolar çıkınca insan bağdaştırıyor ister istemez