Birdunyabircennetannesi bu yüzden altında herhangi bir dükkan olan ev tutulmasına şahsen karşıyım. Yani ben tercih etmiyorum, yanlış anlaşılmasın tutanlara değil lafım…
İnanılmaz ses oluyor, sizi çok iyi anlıyorum, görümcemin evinin altında da tekstil atölyesi var. Evin içindeler sanki durulmuyor evde. Şikayet etmek dışında çözüm yok. Tabiri caizse oranın doğası yüksek sesli müzik ve makine sesi çünkü.