Kızlar 35 haftalık doğum yaptm kızım bir gün kuvezde kaldı 2100 Gr bize teslim ettiler sadece anne sütü aldı şimdiye kadar 4 ay 5 günlük şuanda besin alerjileri olduğu için ben herşeyi tuketmiyorm haliyle süt miktarınida etkiliyor kalitesinide bebeğim şuanda 5600 Gr ama ek gıdaya ufak ufak baslamalimiyim sizce bebeği bu aylarda olanlarin fikirleri nedir acaba sizler başladınız mı ? 💐