bakkalemzigi işi Bi kenara bırakın bence önce onu aklınızdan Bi çıkarın ne zaman olsa olur, bırakın nerde rahat ediyorsa öyle uyusun, büyüyüp gidiyorlar sonra özlüyoruz bu hallerini, ben ikisini de kucağımda uyutuyorum ve kendileri alışana kadar böyle yapacağım çünkü çok güzel😘😍 sonra öğrenirler nasılsa kendileri uyumayı ki bazen uyuyakalıyorlar, her şeyin zamanı var gercekten. Ben şuan her hallerini doya doya deneyimlemek derdindeyim😌