Kızlar bebeğim 1 hafta önce ateslendi gece 37 38 arası . Evde herkes hastaydı zaten sonra öksürük başladı ama hırıltı falan yok. 1 hafta oldu hala öksürük devam ediyor hırıltı balgam yok iç çeke çeke öksürüyor. Dün saglık ocagına götürdüm ciğerleri dinledi temiz dedi. Gercektende hırıltı yok ama. Bu durumu yasayan varmı neden olabilir git gide artıyor öksürük. Nasıl gecer 5 aylık kızım