Karpuzlufistiksarma Kızlar ne aldıysak hepsi sızdırıyor bi molfix denemedim En iyisi de prima ama almak istemiyorum ama böyle giderse alıcaz gibi sabaha kadar belimize çıkıyor 28 aylık olduk bu arada ? Siz ne tavsiye edersiniz? Molfix iyi mi
ecedurucbkc Karpuzlufistiksarma Molfix denemedim ama diğer hepsini denedim diyebilirim şu an Prima kullanıyoruz diğerleri kadar fazla değil ama Prima da taşırıyo. Diğerleri aşırı aşırı taşırıyodu günde 4 5 kere üst değiştiriyodum. Primada haftada birkaç kez diyebilirim
hvva Karpuzlufistiksarma Molfix hiç tasirma yapmiyordu hiç öyle sorunum yoktu ama değiştirince hepsi tasiriyor kaka çiş her şeyi geri geçecem bnde molfixe
happymomk Karpuzlufistiksarma yattığı yer soğuk mu ? Bi ara bizim yattığımız yer soğuk oluyordu her sabah uyku tulumuna kadar çiş oluyordu ve o zaman da Prima kullanıyordum. Sıcak odaya gectik sorunu çözdük 🤣 Onun dısında bez büyük/küçük olabilir.
sseymanur Karpuzlufistiksarma Molfix önceden çok güzeldi asla da sızdırma pişik yapmadı bizde ama bu son kanal projesi filan diye bezde degisiklk yapınca eski kalitesi kalmadı sabaha kadar hiç bir şey olmazdı ama artık sabaha karşı bezi değişmek zorunda kalyrm sızdırma yapyr bebegn yaptığı çise de bağlı tabi bu durum
Karpuzlufistiksarma happymomk odamız sıcak hatta yatak odamız soğuk diye başka odaya geçtik sıcak yani uyku tulumu hergün yıkanıyor artık 3 tane var dün birini yıkadım petekte bugun birini akşamada diğerini giydircem 😀 prima en iyisi kesinlikle
livanurvealpinannesi61 Karpuzlufistiksarma molfix yeni seri aşırı sızdırıyor prima da kullandım ben aşırı sızdırıyor hemde çok kimyasal kokuyor. Evy baby yada can bebe öneririm ben kızıma bezden çıkana kadar evy baby kullandım hiç sızdırma olmadı
canikoko Karpuzlufistiksarma gün içinde goon kullanıyorum taşırma olmuyor ama geceleri taşımıyor maalesef. Gece tek çözüm prima bence
Nergmom 1 yaşa kadar prima kullandım sonrasında molfix denedim memnun kalmadım. Şimdi Goon külot bez kullanıyoruz gece ve hiç taşma yapmadı.
livanurvealpinannesi61 Karpuzlufistiksarma ben evy baby kullandım hiç sızdırma olmadı her bebekte değişir tabi ben öneri üzerine almıştım memnun kaldım hiç taşma sızdırma yapmadı 🤷♀️