16022019 Kızım 10 aylık oldu gece 4 te uyursa şükrediyorum. O kadar çok yoruldum ki. Hep uyanık kalmak istiyor, gündüz zaten hiç uyumuyor. Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Ne kendime ne de ona verimli olamıyorum bu şekilde. Sizde durumlar nasıl?
Yigitkomuz_ 16022019 sabah erken kaldrman lazım canım 8 de uyanmis olması lazım sonra 11 de falan 1.öğlen uykusuna geçer bidaha uyur uyanır 7 buçuktan sonrada gece uykusuna geçer onların saat dilimi yokki bilmiyolarki saat gec olmuş erken uyandir smdi gec kalkıyordur gec yattığı icin
Domino Canim benimkiler de 9 da uyudu 12 de tepeme dikildiler. E malum bu saatlere kadar ayak da olunca ogleni buluyor uyanmamiz. Erken uyandirip oglen de 1 2 gibi uyutmamiz lazim 3 4 gibi de kalsalar aksam da 10 11 gibi uyurlarsa mis gibi olur. Duzen i bu sekilde kurmak lazim. Ben uyansam uyandircam duzem kurcam da o kadar yoruluyorum ki af edersin salya sumuk uyuyorum.😓😓
16022019 Domino erken de uyandırdım çözüm olmadı zaten 4 saat anca uyuyor. Bütün tahlillleri yaptırdık hic bir sorun yok dedi doktor. Artık huyu bu demekten baska carem yok.
4646asaf46 Yigitkomuz_ benim oğlumda 6 aylık dogdundan beri gece uykumuz yok şuan ayamda daha tık yok valla Öylen kalkıyor böyle uyudu için sdc mama içmeye kalkiyo gündüz sbh bn npicam bilmiyorum gözlerimde uykusuzluktan beze oldu artık
16022019 Yigitkomuz_ inanın biraz masumlaştırarak yazdım. Çoğu zaman sabah 8-9 gibi uyuyor 11 de kalkıyor. En uzun uykusu 4 saat o da cok nadir.
4646asaf46 4646asaf46 şuan ayamdanda ağlayarak indi emekliyor oyun istiyo bu saatte bana gülüyorlar çocuğun geceyi gündüzü karıştırmış uyutma gündüz diyolar tam uyutmamamya çalışıyorum gündüz bazen halinin üstünde emeklerken uyuya kaliyo
Yigitkomuz_ 4646asaf46 benimde 6 aylık canım ama ben geceyi alıştırdım hic ışık yakmam hep az bi sarı gece lambası var biliyo gece olduğunu gene hemen uykuya dalar bezini falan degsttrim sıkıntı olmuyo bide ben sallamayı bıraktım oyuzdende uyumuyo olabilir senin ki
4646asaf46 Yigitkomuz_ sallandı için mi yani tam 2 gün önce güzel uyudu gece sabah erken kalti inşllah böyle gider dedim yok 1 gün sonra gene aynı bi türlü alıştıramadım akşam kactan sonra ışıkları kapstiyosun