bseceylan Zımbalı korse aldım ama ne iyi gelir sizce kilomu verdim dogum yapınca ama karnım buruşuk kaldi
Hayymoomm bseceylan at kılı fırça ile maru dermin çatlak ve selülit kremi var benim baya geçirdi öyle tabi düzenli kullanmak gerekiyor
dilekatesz bseceylan ben hiçbişey yapmadım kendiliğinden geçti benim de az bişi vardı zamanla kalmadı bile insan bebekle ugraşınca valla iğne ipliğe dönüyor
Hayymoomm bseceylan mentollü olduğu için sıkılaştırıcı etkisi de var at kılı fırçayla daha etkili oluyor benimkini geçirmişti yada kendiliğinden geçti ben krem yaptı sandım
Aysegul60 Mervemurat94 malesef 17 aylik bebegim var karin egzersizi calistim sarkti iyice zaten burusukta vardi gevmiyor yani ne yapsak
bseceylan Mervemurat94 merhaba 75 kilodan 61 kiloya düştüm 2 hafta içinde bugün korse takmaya başladım zimbalik sadece gonek etrafına takiliyor Zaten kiloyu karından almışım doğum yapınca gitti Burusukluk kaldı nasıl kendi kendine geçiyor ki
bseceylan Aysegul60 doktorda baba mekik cek korse tak falan dedi Sizinki niye kaldı acaba Düzenli korse kullandınız mi
Mervemurat94 Bende de burusukkık degıl ama hafif göbek kaldı kendını bıldım bılelı zayıf ınsandım. Sezaryandan 19 gün sonra korse taktım ama duramadım hem emzirme problemim vardı hemde kaburgalarıma doğum esnasında çok baskı uyguladılar aysegul60
Mervemurat94 bseceylan ben doğum yaptıktan sonra bır süre buruş buruştu ama üç ay içinde benim o burusukluk kendılıgınden geçti çok hafif göbek kaldı 51 kılo ıle hamıle kaldım 60 kılo da doğum yaptım yanı bılmıurojm az kılo almamla alakası olabılrı mj