Maşallah ne güzel benim oğlum hiç konuşmuyor 2 yaşında ne kadar sohbet etsemde anlatsamda hayvanları çok seviyor taklit ediyor ama bişe sorduğumda bana cevap verir misin dediğimde istemiyor kafa sallıyor değişik doktora da götürdük her çocuk farklıdır dedi siz devam edin dedi konuşmaya birde telefon tv çok izlemesin dedi başka doktorda izleyebilir ordan da öğrenen çocuklar oluyor dedi napcam bilmiyorum