ihsa hepimizin dökülüyo canım çok normal doğumdan sonra kızımdan sonra doktora gitmiştim panik yaptım bilgim yoktu yağlı bi karışım yaptırmıştı eczanede bide organikyum diye bi şampuan vermişti anında kesildi saç fışkırdı heryerden şimdi doğum yaptım hiç önemsemiyorum geçer inşallah