Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim emzirerek uyutuyorum ama bu durumu bıraktırmak istiyorum çünkü yarım saat sonra uyanıp tekrar emmek istiyor hiç bir yere gidemiyorum biliyorum ki ben olmadan uyumayacak bu konuda önerileri olan var mı yada emzirerek uyutmayı kesen kademeli olarak bıraktırın diyolar ama o kademe nasıl olacak çünkü ağlıyor